طراحی و دکوراسیون پاسیو با ایده های مدرن

  • 9 اردیبهشت 1398
  •    
  • نویسنده: نویسنده طراحان سازه
طراحی و دکوراسیون پاسیو با ایده های مدرن

امروزه اغلب افراد در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند بنابراین طراحان داخلی ساختمان بخش کوچکی از فضای ساختمان های آپارتمانی را به ساخت بالکن و پاسیو و حیاط خلوت اختصاص می دهند که طراحی دکوراسیون داخلی این بخش های منزل دارای اهمیت زیادی است.پاسیو و بالکن از انواع فضاهای مورد نیا در یک خانه آپارتمانی هستند و شما می توانید در این بخش از منزل فضای سبزبا طراحی ودکوراسیونی متفاوتی را ایجاد کنید که ایجاد فضای سبزی زیبا برای این قسمت از منزل نیازمند خلاقیت و مهارت کافی است .


مزایای استفاده از پاسیو :

۱-در منزلتان فضایی مناسب برای طراحی و دکوراسیون پاسیو وجود دارد، این برای شما یک امتیاز و مزیت به شمار می‌آید.

۲-با داشتن پاسیو  در منزل امکان ساخت جعبه‌های گل، کاشت گیاهان پوششی صخره‌ای، گل کاری و محوطه سازی در سبک‌های گوناگون برای شما فراهم می‌شود که ایده‌های خلاقانه و کارهای جذابی هستند که می‌توانید در منزل خود انجام دهید و از زیبایی آن‌ها در طول روز بهره‌مند شوید.

۳-امکان طراحی و دکوراسیون  و اجرای محوطه‌های باغ بام یا همان روف گاردن شامل پیاده رو سازی، نورپردازی، آلاچیق، آب‌نما با طرح‌های مدرن، اجرای محوطه طبیعی، نشیمن‌های چوبی رسمی، سنتی، مدرن و …از دیگر ایده‌های دکوراسیون خلاقانه است که می‌توانید در منزل خود انجام دهید.

۴-اگر فضای شما مکانی بدون سقف است، می‌توانید از آن به عنوان بالکن نیز استفاده کنید. در این محوطه هوای تازه به راحتی رد و بدل می‌شود. وجود پاسیو به علت وجود گیاهان، بسیار خنک‌کننده و عالی است. این نقش در تابستان بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه دکوراسیون داخلی و طراحیبرای ایجاد محیطی دلپذیر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند .

۵-برای طراحی این محوطه از ایده های جذاب و زیبا استفاده کنید. دیوار مشبک چوبی گزینه مناسبی برای طراحی دیوار هستند.

۶-همچنین می‌توانید دیوار داخل را به شکل جذابی با گیاهان پیچ مانند پاپیتال طراحی کنید.

۷-شما می‌توانید در کنار این فضای سبز ایجادشده صندلی‌های مناسبی برای خوردن یک چای قهوه، خواندن کتاب، گفت‌وگو و… قرار دهید.

 

ایده های جالب و کاربردی و مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی پاسیو :

دیوار پوش پاسیو از مهم ترین نکاتی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی پاسیو دیوار پوش مناسب برای جداره های پاسیو  باید مورد توجه قرار بگیرد. برای ایجاد فضایی متفاوت از دیوار پوش چوبی و فلزی و سنگی استفاده کنید و همچنین برای ایجاد تنوع و زیبایی روی دیوار پاسیو از انواع گلدان های کوچک دیواری استفاده نمایید و این گلدان ها را روی دیوار به راحتی نصب کنیدبرای قرار دادن گل ها و گیاهان طبیعی برای ایجاد فضایی آرامش بخش و با نشاط در دکوراسیون داخلی پاسیو امری ضرووی است و شما می توانید با تهیه انواع گل های رنگارنگ زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی پاسیو منزل خود را چند برابر کنید.


پاسیو با استفاده از دیزاین و طراحی دکوراسیون می‌تواند مکانی مناسب برای  نشیمن و محلی برای استراحت و مطالعه و فضایی برای نگهداری و کاشت گیاهان با ایده‌های خلاقانه نیز باشد، که امروز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و اکثر افراد گوشه‌ای از خانه یا آپارتمان شان را به ساخت پاسیویی به منظور کشت و پرورش گیاهان اختصاص می‌دهند.


طراحی و دکوراسیون پاسیو با ایده های مدرن
5 از 5 رای