پنجره UPVC و دو جداره

پنجره upvc کاراسازه

صفحه 1 از 1

برخی از شرکت ها، متخصصان و مجریان فعال

آیرون سیتی

آیرون سیتی

مجموعه آیرون سیتی تولید کننده درب های ضد سرقت و درب و پنجره های دوجداره upvc افتخار دارد اعلام نماید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شما مشتریان محترم خواهد بود

سیم فام پروفیل

سیم فام پروفیل

سیم فام پروفیل تولید کننده انواع محصولات آلومنیومی ⚒ عاملیت فروش برند آکرول ،صنایع آلومرول نوین اراک 📍صنعتی: (میلگرد ،تسمه،شمش،بیلت آلیاژی ) 📍ساختمانی؛ (درو پنجره ،نمای کرتین وال و لورر،نرد...

بهینه سازان اژدری نوین

بهینه سازان اژدری نوین

بهینه سازان اژدری نوین به استحضار میرسانند این شرکت با پشتوانه حضور بیش از نیم قرن در بازار به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو و صاحب نام در حوزه نمای ساختمان،سازه های شیشه ای ،درب و پنجره upvc و آلومینیوم...

ایمن سازان کیان فرداد

ایمن سازان کیان فرداد

تولید کننده درب وپنجره pvc ۱۰ سال سابقه کاری انجام پروژه های مختلف در سطح کشور

مطالب مفید در زمینه پنجره UPVC و دو جداره

پنجره دو جداره upvc و ویژگی آن

پنجره دو جداره upvc و ویژگی آن

پنجره دوجداره UPVC محصولی از مشتقات نفتی و پلی وینیل کلراید(UPVC) سخت شده می باشد. انتخاب مناسب برای هر ساختمان نوساز و مدرن و یا نوسازی شده می باشد. به دلیل مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت و همچنین در برابر نفوذ سرما و گرما به داخل ساختمان و جلوی ورود آلاینده ها به فضای داخل جلوگیری می کند.  
پنجره دوجداره  UPVC از دو لایه شیشه که در داخل آن از آرگون استفاده می شود گاز آرگون دارای خواص زیادی می باشد. یکی از خواص آن ایجاد یک عایق برای حفظ دعما می باشد همچنین بدنه اصلی پنجره نیز از جنس UPVC می باشد که یک پروفیل بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و ضربه و فشار می باشد. انواع پنجره دوجداره باتوجه به کاربری فضا قابل سفارش می باشد. شما بسته به نیاز خود و مکان مورد استفاده می توانید نوع پنجره را انتخاب نمایید.

مزایای پنجره دوجداره :
1.سرعت اجرای بالای دارند.
2. از نظر قیمت نسبت به سایر پنجره های فلزی و آلومینیمی مقرون به صرفه می باشد.
3.استفاده از پنجره دو جداره در ساختمان باعث کاهش مصرف انرژی و سوخت های فسیلی  می شود.
4.استفاده از لولایی در ساختمان ها متداول تر می باشد.
5.عایق صوتی و عایق حرارتی 
۶.تنظیم دمای دلخواه در اتاق به منظور تأمین شرایط آسایش
۷.کاهش استهلاک سیستم گرمایش و سرمایش
۸.توزیع متعادل حرارت و امکان برقراری دما‌های متفاوت در هر اتاق
۹.کاهش حداقل ۵۰% مصرف سوخت و هزینه‌های مربوطه 
10.امکان برقراری دمای ثابت در کل فضا
 
 
انواع جهت بازشو پنجره دوجداره:
۱.پنجره دو جداره دو حالته :


ویژگی این سیستم بازشو پنجره دو جداره بروی دو محور به صورت افقی و عمودی می باشد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ باران و غبار و کاهش الودگی صوتی به صورت چشمگیر می باشد. هنگام شدت باد و باران و طوفان بالا ترین میزان صرفه جویی در هزینه های سرمایش و گرمایش و استفاده از حالت دوم برای عدم درگیری با پرده در هنگام وزش باد و طوفان از مزایای این نوع پنجره دو جداره می باشد.
 

۲.پنجره دو جداره کشویی :


این نوع پنجره فقط در ریل خود باز و بسته می شود. به دلیل بااینکه لاستیک درزگیر و پرزگیر دارد  , درزهای آن کمی باز می ماند.پهنای پروفیل آن از مدل لولایی تقریبا دوبرابر بیشتر است که باعث می شود نمای زمخت تری مکهنسبت به لولایی داشته باشد.نسبت به سایر پروفیل پنجره ها در حدود 80 درصد گرون تر می باشند.البته لازم به ذکر می باشد که  میزان عایق کنندگی آن ۲۰درصدکمتراست چون بازشوی  پنجره در ریل خود حرکت می کند درنتیجه درزها  کمی بازمی مانند .


 
۳.پنجره دو جداره تاشو :

به صورت آکاردئون و یا پارتیشن جمع شده و در یک کنار قرار می گیرد. در این نوع پنجره تاشو و درب هایی با عرض بیش از سه متر یا در پارتیشین هایی که یک فضا را به طور موقت از فضای دیگر جدا کرده و لزوما باید در بعضی مواقع به طور کلی جمع شوند کاربرد دارد.

مزایای پنجره تاشو :
1-قیمت مناسب پنجره ها
2-استفاده از بهترین پروفیل ها یو پی وی سی برای ساخت پنجره 
3-استفاده از شیشه های دو جدارهو با کیفیت 
4-ساخت پنجره با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا
 

۴. پنجره دو جداره فولکس واگنی :


این پنجره جایگزینی است برای پنجره های  کشویی می باشد. یراق آلات آن قیمت بالایی دارد اما پروفیل آن از نوع معمولی است و حداقل ۵۰ % از پروفیل  کشویی ارزانتر است از این رو می توان تفاوت قیمت آن را با پنجره های کشویی کم می کند. این نوع بازشو به همراه بازشو دوحالته از عایق ترین حالات بازشو است. این نوع یراق سایر مزایای یراق دوحالته به همراه مزایای پنجره دو جداره کشویی را با هم دارد.

مزایای این نوع پنجره :
1-به هنگام باز و بسته شدن فضایی اشغال نخواهد کرد.
2-طول عمر زیاد
3-دارای فیتینگ بیشتر نسبت به مدل کشویی می باشد و این قابلیت به این دلیل بوده که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا می شود و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد
4-به صورت کامل عایق می باشد.
5-دارای قابلیت باز شدن تا زاویه 45 درجه
6-جلوگیری از ورود گردو غبار و آلودگی به فضای داخلی ساختمان
7-شستشوی و نظافت آسان
8-ضد رطوبت
9-مقاوم در برابر باد، باران، طوفان

 
  • 2 فروردین 1399
  • نویسنده: نویسنده طراحان سازه

پنجره دو جداره upvc و ویژگی آن
5 از 78 رای

پنجره دوجداره کشویی، مزایا و معایب آن کدامند؟

پنجره دوجداره کشویی، مزایا و معایب آن کدامند؟

در حال حاضر پنجره دوجداره کشویی جزء پرطرفدارترین مدل های درب و پنجره یو پی وی سی و بهترین مدل پنجره دوجداره می باشند. در این مطلب به معرفی مزایا و معایب این نوع پنجره ها پرداخته ایم.