مطالب مفید در زمینه پله چوبی

پله پیش ساخته چیست

پله پیش ساخته چیست

راه پله به سازه ای برای ارتباط دادن دو سطح غیر هم سطح در ساختمان و فضاهای بسته دیگر اطلاق می شود.دراین مقاله بتشریح مزایا پله پیش ساخته و انواع پله های پیش ساخته پرداخته ایم.

ترمز پله

ترمز پله

ترمز پله نوعی نوار چسبناک یا از جنس آلومینیوم می باشد که بروی لبه پله و سطح شیبدار می چسبانند .در این مقالهع به تشریح انواع راهپله های پرتردد و کم تردد و تردد متوسط وانواع ترمز مورد نیاز هریک پرداخته ایم.

پله گرد و فرایند اجرایی آن

پله گرد و فرایند اجرایی آن

پله گرد یکی از مدرن ترین و جذاب ترین مدل پله می باشد. این پله زیبایی فریبنده ای دارد و موجب زیبایی ساختمان یا محل کار شما می شود.مزایا و معایب پله گرد و انواع پله گرد در این مقاله تشریح شده است .

پله استیل و اجزا تشکیل دهنده آن

پله استیل و اجزا تشکیل دهنده آن

پله استیل هم یکی از دیگر سازه های استنلس استیل میباشد که به جای پله های آهنی برای ساختمان های شیک و مجلل استفاده میشود.دراین مقاله بتشریح انواع پله استیل و مزایا پله استیل پرداخته ایم.

آشنایی با انواع حفاظ

آشنایی با انواع حفاظ

در آپارتمان ها و منازل مدرن زیبایی و ایمنی حرف اول را میزند.برای همین افراد به سراغ حفاظ می روند.اما در این بین مهم تر از حفاظ بالکن,حفاظ پنجره است در این مقاله بتشریح انواع جنس حفاظ و کاربرد هریک و مزایا و معایب آن ها پرداخته ایم.

نرده استیل در صنعت ساختمان

نرده استیل در صنعت ساختمان

نرده یا حفاظ فلزی دیوار حیاط یکی از بهترین راه های ایمن سازی و مشخص کردن محدوده اطراف خانه است

نرده  پلکسی گلس در صنعت ساختمان

نرده پلکسی گلس در صنعت ساختمان

یک ترکیب شیمیایی است که این ماده یکی از سخت ترین ومحکم ترین پلیمرها باشفافیتی بالاتر از شیشه و سطحی صیقلی وبراق ومقاوم در برابر عوامل جوی است. در این مقاله بتشریح مزایا و معایب و کاربرد اصلی نرده پلکسی گلس پرداخته ایم.

نرده چوبی در صنعت ساختمان

نرده چوبی در صنعت ساختمان

جذابیت و زیبایی مخصوص به خود را دارند. این جذابیت می‌تواند افراد مشکل‌ پسند یا طرفدار طبیعت و دکورهای کلاسیک را متحول سازد.مزایا و معایب نرده چوبی و مراحل اجرا و همچین انواع ستون خراطی و منبت در این مقاله تشریح شده است.

نرده آلومینیومی در صنعت ساختمان

نرده آلومینیومی در صنعت ساختمان

نرده راه پله و بالکنی آلومینیومی نرده های جدیدی است که اخیرآ جایگزین نرده های استیل و نرده های آهنی در اروپا شده است.

پله چوبی

پله چوبی

پله چوبی رو به تزئینات میراث اجدادی باستانی، قلعه ها و در حال حاضر، چنین طرح های محبوب باقی می ماند. در واقع ایراد گرفتن به این متریال کار بسیار سختی می باشد.