پرده کرکره و لوردراپه

پرده کرکره عمودی09122843543

صفحه 1 از 1

برخی از شرکت ها، متخصصان و مجریان فعال

پارتیشن گستر

پارتیشن گستر

پارتیشن گستر ۰۹۱۰۳۵۷۶۸۷۴ زمینه فعالیت شرکت پارتیشن گستر پارتیشن گستر به شرح ذیل میباشد: * اجرای انواع پارتیشن (پارتیشن اداری ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره آلومینیم اخ...

مطالب مفید در زمینه پرده کرکره و لوردراپه

پرده کرکره و لوردراپه

پرده کرکره و لوردراپه

پرده کرکره یکی از پرده های قدیمی است که در قدیم کمتر در خانه از این پرده استفاده می شد اما چند سالی است که با تنوع رنگ و ظرافت بیشتر، این پرده مهمان خانه های ما شده است و معمولا در آشپزخانه و یا اتاق خواب از این نوع پرده استفاده میشود.

پرده کرکره افقی :

 پرده کرکره  افقی از نظر جنس به دو صورت فلزی و چوبی در دسترس می باشند، این پرده ها به صورت جمع شو رو به بالا هستند و در تنوع رنگی مختلف مناسب برای تزئین اتاق های اداری، پذیرش، مدیریت و پذیرایی هستند، استحکام و پایداری از ویژگی های بارز این نوع پرده ها هستند.

پرده کرکره فلزی :

نوعی از پرده های تزئینی می باشد که از جنس آلومینیوم بوده و دارای تیغه های ۱۶ میلی متر و ۲۵ میلی متری بوده که به وسیله طنابی از جنس نایلون بالا و پایین می شود، همچنین این نوع پرده دارای میله های باتومی شکل می باشد که حالت سایه روشن به پرده می دهد.


مزایای کرکره فلزی :

۱-قابلیت تنظیم نور ورودی و خروجی به میزان دلخواه

۲-تمیز کردن راحت تر و عدم نیاز به شسشتو با آب در صورتی که تنها خاک آلود باشد

۳-اشغال فضای کمتر نسبت به پرده های پارچه ای در حالت جمع شدن

۴-حمل و نقل و نصب آسان

۵-امکان تنظیم دید از میان پرده

کاربرد : پرده کرکره ی فلزی، کاربرد های متنوعی دارد و در اکثر فضاهای اداری، مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

پرده کرکره چوبی :

این نوع پرده از تیغه های چوبی به عرض ۲۵ و ۳۵ و یا ۵۰ میلیمتر که به صورت افقی کنار هم قرار می گیرند و در موقع نیاز به دید کامل فضای بیرون به طرف بالا حرکت می کند. این نوع پرده هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک قابل حرکت به بالا و پایین می باشد.


مزایای پرده کرکره چوبی:
۱-نصب آسان
۲-قابلیت تمیز کردن
۳-امکان نصب در بین شیشه های دو جداره

۴-امکان جمع نمودن به طور کامل به منظور عبور حداکثری نو

۵-قابلیت تنظیم عبور نور به صورت دلخواه


پرده کرکره عمودی :

پرده لوردراپه همان پرده کرکره عمودی می باشد تصویری از کنار هم قرار گرفتن تیغه های محکم و پهن ۱۳ سانتی متری پارچه های از جنسیا سولیت تشکیل شده است که بوسیله یک ریل آلومینومی در بالای خود نگه داشته می شود ; 

 لوردراپه شامل تیغه های محکم و پهن پارچه ای است که به صورت عمودی در یک ریل آلومینیومی در کنار هم قرار می گیرد. به دلیل قیمت پایین و قابلیت نصب سریع و عمر طولانی ٬ مورد استفاده فراوانی در ادارات ٬ رستورانها و بسیاری از مراکز تجاری دارند. معمولا لوردراپه – در طرح های متفاوت ترمه ٬ جناغی ٬ گلدار ٬ کوبیسم ٬ طرح چوب وبا دارا بودن تنوع در تصویری با و رنگ مختلف تولید می شوند.

در این نوع پرده تنظیم نور بوسیله حرکت افقی (چپ و راست) و چرخشی تیغه ها صورت میگیرد. همچنین پرده امکان جمع شدن به کنار را دارد. تصویر یا لوگو مربوطه پرده لوردراپه تصویری را میتوان متناسب با هر یک از فضاهای داخلی چاپ و تولید نمود.


مزایا ی پرده لوردراپه :

۱-این پرده ها به دلیل استفاده از مواد بسیار با کیفیت ۱۰۰% قابل شستشو بوده و مقاومت بالایی در برابر تابش نور آفتاب ٬ رطوبت و پارگی دارند.

۲-از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردارند.

۳-قابلیت نصب در کوتاهترین زمان را داشته و هزینه اجرای پایینی دارد.

۴-امکان چاپ تصاویر افراد مختلف و  انواع آرم و لوگو شرکت ها و بسیاری از طرح های دیگر بر روی این پرده ها وجود دارد.

  معایب پرده لوردراپه :

 این پردهاز ظرافت زیادی برخوردار نیست به همین جهت بعد از مدتی استفاده از آن لایه های نوار بخوبی روی هم  قرار نمیگیرد و برای جلوگیری از نور کارایی خود را از دست میدهد علی الخصوص اگر روش صحیح باز وبسته کردن آنرا ندانیم و به دلایلی که در بالا ذکر شد اینپرده جدیدا بندرت در خانه استفاده می شود.

  • 26 خرداد 1397
  • نویسنده: نویسنده طراحان سازه

پرده کرکره و لوردراپه
5 از 8 رای