درب ضد سرقت | لیست قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت شیشه ایی اتاک درب

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

درب ضد سرقت اکونومی

درب ضد سرقت کلاسیک اتاک درب

درب ضد سرقت دو قاب سفید

درب ضد دیلم یک و تیم لنگه

درب ضد سرقت پتینه ضد دیلم

درب ضد سرقت سفید ضد دیلم

درب ضد سرقت ضد دیلم

درب ضد سرقت ضد دیلم

درب لابی ضد دیلم

درب ضد لوکس و ضد دیلم

درب ضدسرقت مدل

درب ضدسرقت مدل

درب ضدسرقت

صفحه 1 از 1

برخی از شرکت ها، متخصصان و مجریان فعال

آیرون سیتی

آیرون سیتی

مجموعه آیرون سیتی تولید کننده درب های ضد سرقت و درب و پنجره های دوجداره upvc افتخار دارد اعلام نماید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شما مشتریان محترم خواهد بود

ایمن درب ناجی گستر شرق

ایمن درب ناجی گستر شرق

تولید کننده درب های ضد حریق با تاییدیه آتشنشانی

شرکت تولیدی سیوان

شرکت تولیدی سیوان

تولید کننده درب ضد سرقت ، داخلی ، کمدی ،درب لابی ، ضد حریق ، دودبند

آذر فلز پایون

آذر فلز پایون

درب فلزی پایون، اولین تولیدکننده انواع درب فلزی برش لیزری با رنگ کوره ای و بصورت پک کامل در ایران با بیش از 60 نماینده فعال در سراسر کشور و فروشگاه دائمی در تهران، مشهد ، تبریز در خدمت شما عزیزان می ب...

مجتمع درب سنگسر

مجتمع درب سنگسر

طراحی و تولید انواع درب و پنجره تمام استیل با ورق 304 نگیر در تنوع 4 رنگ (طلایی، دودی، مسی و سیلور)

بهینه سازان اژدری نوین

بهینه سازان اژدری نوین

بهینه سازان اژدری نوین به استحضار میرسانند این شرکت با پشتوانه حضور بیش از نیم قرن در بازار به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو و صاحب نام در حوزه نمای ساختمان،سازه های شیشه ای ،درب و پنجره upvc و آلومینیوم...

ایمن سازان کیان فرداد

ایمن سازان کیان فرداد

تولید کننده درب وپنجره pvc ۱۰ سال سابقه کاری انجام پروژه های مختلف در سطح کشور

روماک

روماک

روماک کمپانی شرکت روماک دارای تجربه و کارنامه ی درخشانی در تولید درب های ضد سرقت تمام چوب و روکش چوب، کابینت و کمد می باشد. برخورداری از کارخانه ی مجهز به ماشین آلات منطبق با استانداردهای جهانی، استفا...

صنایع چوبی ماموت

صنایع چوبی ماموت

درب های آکاردئونی پی وی سی در مدل های ساده و پنجره دار دیوار و دربهای جمع شونده تاشو قابل توجه مهندسين ساختمان ، انبوه سازان و برج سازان *دربهای کشوئی چوبی طراحي زيبا براي استفاده در ورودي اتاقها ...

آرسس لند

آرسس لند

فروش گسترده درب های ضد حریق با تاییدیه سازمان آتش نشانی و درب های ضد سرقت

مطالب مفید در زمینه درب ضد سرقت

درب ضد سرقت و راهنمای خرید آن

درب ضد سرقت و راهنمای خرید آن

درب ضد سرقت همان‌طور که از نام آن مشخص است، این‌ نوع درب‌ها بسیار مستحکم می باشند. ساختار بدنه ی این نوع درب مانع ورود سارقان به منزل شما می‌گردند. درب ضد سرقت از کلاف‌های فلزی و یاصفحات فلزی ساخته‌شده که در برابر مقابله شدن با اهرم ، برش، فشار و یا هرگونه تخریب احتمالی توسط سارقین ایمن شده است. در طراحی این درب‌ها، قسمت لولاها در داخل و سمت آپارتمان قرارگرفته‌اند و این امر مانع از این می‌شود که سارقان بتوانند از بیرون با وارد کردن نیرو و یا اهرم، درب واحد شما را از جا در بیاورد و وارد واحد شوند. 

قفل و یراقی که بر روی درب‌ های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد اغلب از مرغوب ‎ترین یراق‌آلات می‌باشند. سازندگان این قفل‌ها، از روش‌های امنیتی متعددی، جهت جلوگیری از دست‌کاری سارقان با استفاده از دریل و... در نظر گرفته می شود.

درب‌ ورودی معمولی، دارای درزها و شکاف‌ هایی می باشد که عاملی خواهند بود که سارق به‌راحتی با ابزارهای (دیلم و دریل و... ) اقدام به وارد نمودن به منزل شود. آسیب و فشار به قفل‌ های ورودی این‌گونه درب‌ها نموده و وارد ساختمان شما شوند. نرده‌های فلزی از نوع آکاردئونی دارای قسمت‌های اتصال لولایی بین قطعات می‌باشند که مهم‌ترین نقاط ضعف آن‌ها می‌باشند. سارقین با وارد نموندن فشار توسط اهرم حتی استفاده از جک های خودرویی اقدام به له کردن و این‌گونه نرده‌ها کرده و از آن‌ها عبور می‌کنند. نرده‌های ثابت نیز به دلیل لولاهای بیرونی توسط اهرم کردن و از جا در آوردن لولاها آسیب‌پذیر هستند.

مزایای درب ضد سرقت  :

مقاومت بالا در برابر فشار خارجی
قابلیت نصب بهترین و مرغوب‌ترین قفل ضد سرقت
مقاومت بالا در مقابل حرارت
عایق‌ حرارتی و برودتی
عایق صوتی
کیفیت و عمر طولانی
 شکیل و زیبا بودن این نوع درب 

انواع درب ضد سرقت :

۱.  درب ضد سرقت چینی :



بدنه و اسکلت این درب فولادی بوده و در سرتاسر بدنه ی درب از فولاد به‌صورت U شکل احاطه‌شده است. چارچوب درب با ورق فولادی به ضخامت 1.5 میلی‌متر احاطه شده است. قفل مرکزی و صفحه‌ی محافظ قفل نیز تعبیه شده و جنس میانی و فضای خالی را با پشم سنگ پر شده به‌منظور ضد حریق و عایق صوتی می‌باشد.


۲. درب ضد سرقت ترک :



بازشوی مفید درب‌های ضد سرقت ترک در حدود ۱۰۰ سانتی‌متر می‌باشد. استاندارد سایز چارچوب درب‌های ضد سرقت ترک ۱.۱۵ در ۲.۱۵ متر می‌باشد. لولاهای درب‌های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل‌مشاهده بوده و کاملا قابل تشخیص هستند. در چهارچوب درب ضد سرقت ترک اختلاف قابل‌ توجه ای بین سطح بیرونی و لنگه درب قابل‌مشاهده می باشد. درب ضد سرقت ترک معمولا با دو نوع روکش MDF و PVC در بازار موجود می باشد. درب ضد سرقت با کیفیت مطلوب معمولا عایق صوتی و عایق حرارتی می باشند. این  نوع درب‌ ها در برابر فشار مقاوم‌ می باشند. در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی همچون زلزله و آتش‌سوزی، مقاوم می‌باشند. 


۳.درب ضد سرقت ایرانی :



این نوع درب از نظر ظاهر تا حدودی شبیه به درب ضد سرقت ترک می باشد. کیفیت متریال اصلی این نوع درب تقریبا با درب ضد سرقت ترک برابری می‌کند. یراق‌آلات اجرا شده برای ساخت درب ضد سرقت به صورت وارداتی از کشور ترکیه می باشد. قیمت درب ضد سرقت ایرانی از انواع درب ضد سرقت ترک ارزان‌تر است که این امر باعث شده سهم زیادی از بازار به درب ضد سرقت ایرانی اختصاص داده شود؛ اما قیمت آن نسبت به درب ضد سرقت چینی گران‌تر است.


سوالات رایج درباره درب‌های ضد سرقت



درب ضد سرقت در برابر هرگونه تخریب و یا اهرم شدن، مقاوم بوده و در برابر ورود سارقین به منزل شما  ایمن باشد و جلوی هرگونه سرقت احتمالی مانع شود.


با توجه به بازار خوبی که درب های ضد سرقت در ایران پیدا کرده اند و هر روز به خریداران درب ضد سرقت افزوده میشود. شرکت های بسیاری شروع به رقابت در خصوص فروش درب ضد سرقت نموده اند که این باعث میشود انواع و اقسام مختلف درب های ضد سرقت در رنگ های مختلف به اسانی قابل یافتن باشد.

درب های ضد سرقت همانطور که از نامشان مشخص است، برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ورود سارقان مورد استفاده قرار می گیرد. از موضوع امنیت که بگذریم، معمولا درب های ضد سرقت را از نظر ظاهری، زیباتر از سایر درب های می سازند و مواد اولیه مورد استفاده در این درب ها از کیفیت بالاتری نسبت به سایر درب های برخوردار هستند.

  • 2 فروردین 1399
  • نویسنده: مدیر طراحان سازه

درب ضد سرقت و راهنمای خرید آن
4/9 از 361 رای

قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

امروزه با افزایش سرقت ها و نیز به روز بودن سارقین، نیاز به استفاده از تکنولوژی های جدید برای محافظت از منازل و محل های کار اجتناب ناپذیر شده است. نکته ای که وجود دارد این است