دیوار پوش پلی استایرن و فوم

  • 20 تیر 1397
  •    
  • نویسنده: نویسنده طراحان سازه
دیوار پوش پلی استایرن و فوم

یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای پوشش دیوار مکان‌هایی چون اتاق کودک یا مهد کودک‌ها و سالن‌های ورزشی است. با دیوار پوش پلی استایرن و فوم می‌توانید با یک هزینه مناسب و بدون اینکه تعمیرات و خرابی خاصی نیاز باشد، فضای رنگارنگ و در عین حال کاملا ایمن به وجود آورید. در واقع این دیوار پوش‌ ها به دلیل اینکه از مواد فومی و کاملا قابل انعطاف درست شده‌اند، به عنوان یک ضربه‌گیر عمل نموده و مانع صدمه دیدن کودکان در محیط مهد کودک یا حتی فضای اتاق‌شان می‌شوند. علاوه بر اینکه نصب آن هم واقعا ساده است. دیوارپوش فومی فومیران به دو صورت رولی و پازلی موجود است.

۱-دیوار پوش پازلی:

این دیوارپوش به صورت قطعه ای و در ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ و ضخامت ۱۰ و ۱۵ میلی متر موجود بوده و با استفاده از چسب مخصوص قابل چسباندن به دیوار می باشد. این دیوار پوش ها دارای رنگبندی متنوع می باشند.

از مزایای نوع پازلی این است که در صورت خراب شدن یک قطعه می توان تنها همان قطعه را تعویض نمود.


۲-دیوار پوش رولی:

این دیوارپوش به صورت رولی بوده و در ارتفاع ۱,۱۳ متر و ضخامت ۶ میلی متر و هم چنین انواع ساده و طرح دار و رنگبندی متنوع تولید می شود. برای چسباندن آن به دیوار نیز از چسب های مخصوص استفاده می شوددیوارپوش رولی به صورت رول بوده و به طور یکسره به دیوار نصب می شود، اما دیوار پوش پازلی به صورت قطعات پازل بوده و در کنار هم قرار می گیرند و به دیوار نصب می شوند..

دیوار پوش طرح دار نوع جدیدی از دیوار پوش بوده که با طرح ها و رنگ های متنوع ظاهری زیبا به محیط می بخشد.دیوارپوش رولی به صورت رول بوده و به طور یکسره به دیوار نصب می شود، اما دیوار پوش پازلی به صورت قطعات پازل بوده و در کنار هم قرار می گیرند و به دیوار نصب می شوند.


این فوم ها پس از تولید تا مدت کوتاهی بوی فوم را پخش میکنند.

  EVA.. دیوارپوش مهدکودکاز محصولات تولیدی از فوماست که برای ایمن سازی مهدکودک ها و اتاق کودک مورداستفاده قرار می گیرد. جنس دیوارپوش مهدکودک از فوم نرم است، بنابراین قدرت ضربه پذیری بالایی دارد و به خوبی می تواند از کودک در برابر آسیب های احتمالی حین بازی جلوگیری کندباید تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید، یکی از مهم ترین موارد ایمنی استفاده از دیوارپوش مهدکودک می باشد، تا در اثر برخورد کودک به دیوار، آسیبی به کودک وارد نشود

بهین نو در راستای تولید لوازم مهدکودک، اقدام به تولید دیوارپوش مهدکودک با بالاترین کیفیت و قدرت ضربه پذیری نموده است.

مزایا دیوار پوش فومی:

۱-سبک، نرم و انعطاف پذیرو ضربه گیر

۲-حمل و نصب راحت

۳-شستشوی آسان

۴-رنگ بندی شاد و متنوع

۵-دارای گواهی بهداشت

۶-عایق رطوبتی

۷-عایق صوتی

دیوار پوش های فومی در دومدل 

۱-نوع ساده


۲-طرح دار


کاربرد  دیوار پوش رولی :

۱-استفاده به عنوان دیوار پوش مهد کودک

۲-استفاده به عنوان دیوار پوش اتاق کودک

۳-استفاده به عنوان دیوارپوش سالن ورزشی

دیوار پوش پلی استایرن و فوم
4/7 از 6 رای